خواندن کتاب‌خوانی آرزوهای دست ساز

ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور

 

 کتاب آرزوهای دست‌ساز، اولین اثر از یک مجموعه تاریخ شفاهی با موضوع پیشرفت است که به ماجرای شکل‌گیری یک شرکت دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بنیان می‌پردازد. شرکتی دانش‌بنیان در حوزه فناوری‌های الکترونیکی و کامپیوتری که اختراع دوربین ثبت تخلفات رانندگی یکی از معروفترین دستاوردهای آن است. این کتاب با استقبال خوب جوانان و دانشجویان باانگیزه ایرانی روبه رو شده است زیرا داستان چند جوان دانشجو را روایت می کند که برخلاف فضای رخوت‌انگیز و نامطلوب بعضی از دانشگاه‌ها، اهداف و آرزووهای خود را دنبال می‌کنند.در این کتاب می خوانید که چگونه تعدادی دانشجو بر خلاف فضای رخوت انگیز و نامطلوب دانشگاه، می توانند اهداف و آرمان های خودشان را دنبال کنند و به موفقیت برسند؛

 آرزوهای دست ساز را می‌توان شروع فصل جدیدی از تاریخ نگاری انقلاب اسلامی در قالب تاریخ شفاهی پیشرفت دانست

?خواندن کتاب آرزوهای دست‌ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

جوانانی که در سر آرزوی پیشرفت دارند و راه خود را مملو از مشکلات و موانع می‌بینند، با خواندن کتاب آرزوهای دست‌ساز انگیزه‌ای نو برای تحقق رویاهایشان می‌یابند.

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قزوین، با هدف تقویت نگرش‌های علمی و اقتصادی دانشجویان تصمیم به برگزاری مسابقه از محتوای این کتاب به دو شکل «پاسخگویی به سوالات چهارگزینه‌ای» و «ارسال تحلیل و یادداشت» در خصوص محتوای کتاب نموده است. علاقمندان له شرکت در این مسابقه می توانند پس از دریافت لینک مسابقه کتابخوانی از اپلیکیشن چراغ مطالعه به دو روش ذکر شده از طریق لینک های زیر اقدام نمایند. امکان شرکت در هر دو بخش مسابقه برای تمام دانشجویان فراهم است.

 

 

  • مهلت شرکت در مسابقه:  1399/06/30

  • جوایز:  100 کارت هدیه صد هزار تومانی و جایزه 2، 1/5 و 1 میلیون تومانی برای سه یادداشت برگزیده

  • نکته مهم: دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

  • لینک دریافت کتاب:

           آرزو های دست ساز

 

  • برای ارسال تحلیل و نظرات خود درباره کتاب آرزو های دست ساز روی اینجا کلیک کنید.