مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی یادت باشد

(زندگینامه شهید حمید سیاهکالی‌مرادی از دانشجویان علمی کاربردی استان قزوین)

ویژه دانشجویان، کارمندان و مدرسان دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور

این کتاب، عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم اهل بیت (ع) است. شهید سیاهکالی‌مرادی، در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

این کتاب به روایت همسر شهید نوشته شده است و طراحی جذاب جلد آن، گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب «یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است.

«یادت باشد» یک عاشقانه آرام در دل هیاهوهای زندگی است که با زبانی ساده و شیرین به قلم «رسول ملاحسنی» روایت شده و انتشارات شهید کاظمی در اسفند سال گذشته آن را روانه بازار کتاب کرده است. چاپ نخست کتاب، در روز رونمایی آن به اتمام رسید و در طول یک هفته، کتاب به چاپ سوم رسید. این اثر در حال حاضر به چاپ هجدهم رسیده است.

*نظر مقام معظم رهبری درباره کتاب یادت باشد*

یک کتابی تازه خوانده‌ام که خیلی برای من جالب بود. دختر و پسر جوان -زن و شوهر- متولدین دهه‌ ۷۰، می‌نشینند برای اینکه در جشن عروسی‌شان گناه انجام نگیرد، نذر می‌کنند سه روز روزه بگیرند! به ‌نظر من این را باید ثبت کرد …  اینها مال قضایای صد سال پیش و دویست سال پیش نیست، مال سال ۹۴ و ۹۵ و مال همین سال‌ها است، مال همین روزهای در پیش [روی] ما است؛ امروز این است. در نسل جوانِ ما یک چنین عناصری حضور دارند، یک چنین حقیقت‌های درخشانی در آن‌ها حضور دارد و وجود دارد؛ اینها را باید یادداشت کرد، اینها را باید دید، اینها را باید فهمید. فقط هم این [یک نمونه] نیست که بگویید «آقا! به یک گل بهار نمی‌شود»؛ نه، بحث یک گل نیست؛ زیاد هستند از این قبیل. این دو -زن و شوهری که عرض کردم- هر دو دانشجو بودند که البته آن پسر هم بعد می‌رود شهید می‌شود؛ جزو شهدای گران‌قدر دفاع از حریم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) است.

جوایز شرکت در مسابقه:

بخش پاسخگویی به سؤالات چهارگزینه‌ای؛

  • 15 کارت هدیه 1500000 هزار ریالی

بخش ارسال تحلیل و یادداشت با موضوع سبک زندگی شهدا (با محوریت کتاب یادت باشد)

  • نفر اول 3.000.000 میلیون ریال
  • نفر دوم 2.000.000 میلیون ریال
  • نفر سوم 1.500.000 میلیون ریال

بخش تولید محتوا در صفحات شبکه‌های اجتماعی (با محوریت کتاب یادت باشد)

  • نفر اول 2.000.000 میلیون ریال
  • نفر دوم 1.500.000 میلیون ریال
  • نفر سوم 1.000.000 میلیون ریال

مهلت شرکت در مسابقه: 6 بهمن الی 6 اسفند 1397

*مهلت شرکت در مسابقه تا 20 اسفندماه 1397 تمدید شد*

برای تهیه کتاب به سایت www.yadat-bashad.ir مراجعه فرمایید.