دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار می‌کند:
مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب “سه دقیقه در قیامت”
ویژه دانشجویان، مدرسان و کارمندان مراکز علمی کاربردی و خانواده‌های محترم (منطقه چهار کشوری شامل استان‌های ‌همدان، مرکزی، قم و قزوین) – در دو رده سنی جوانان زیر 20 سال و بزرگسالان

 

کتاب سه دقیقه در قیامت کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، روایتی است از خاطرات یکی از مدافعین حرم که زیر عمل جراحی برای لحظه‌هایی از دنیای خاکی می‌رود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می‌بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است. در این کتاب که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته و نقدها و تفسیرهایی هم بر آن شده است، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ خواهید خواند.

برشی از کتاب سه دقیقه در قیامت

بعد دوباره نگاهی به اطراف انداختم. دکتر جراح، ماسک روی صورتش را درآورد و به اعضای تیم جراحی گفت: مریض از دست رفت. دیگه فایده نداره… بعد گفت: خسته نباشید. شما تلاش خودتون رو کردین، اما بیمار نتونست تحمل کنه.

یکی دیگه از پزشک‌ها گفت: دستگاه شوک رو بیارین… نگاهی به دستگاه‌ها و مانیتور اتاق عمل کردم. همه از حرکت ایستاده بودند! عجیب بود که دکتر جراح من، پشت به من قرار داشت، اما من می‌توانستم صورتش را ببینم! حتی می‌فهمیدم که در فکرش چه می‌گذرد! من افکار افرادی که داخل اتاق بدند را هم می‌فهمیدم.

همان لحظه نگاهم به بیرون از اتاق عمل افتاد. من پشت درب اتاق را می‌دیدم. برادرم با یک تسبیح به دست، نشسته بود کنار درب اتاق عمل و ذکر می‌گفت. خوب به یاد دارم که چه ذکری می‌گفت. اما از آن عجیب‌تر اینکه ذهن او را می‌توانستم بخوانم.

 

دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی با هدف تقویت بنیان های فکری و اعتقادی دانشجویان علمی کاربردی منطقه چهار کشور به ویژه مباحث پایه ای معاد و قیامت مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت را با شرایط ذیل برگزار می‌کند:

جوایز مسابقه

  • نفر اول 3 میلیون ریال
  • نفر دوم 2.5 میلیون ریال
  • نفر سوم 2 میلیون ریال
  • نفر چهارم 1.5 ملیون ریال
  • نفر پنجم 1 ملیون ریال
  • نفرششم تا دهم 5 میلیون ریال

 

علاوه بر جوایز نقدی، دانشجویان برگزیده مراکز آموزشی(هر مرکز یک دانشجو) از تخفیف شهریه توسط مرکز مربوطه به میزان 20 درصد برخوردار خواهند شد. لازم به ذکر است این مسابقه در دو رده‌ی سنی جوانان زیر بیست سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

(لازم به ذکر است، به جهت تسهیل شرایط برای علاقمندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی، پاسخگویی به سوالات به شکل چهارگزینه ای شد.)

اطلاعیه: به جهت مشکل فنی پیش آمده در سایت چراغ مطالعه، نام و نام خانوادگی برخی از شرکت کنندگان در سایت حذف شده است. لذا اسامی ثبت شده به مرور در سایت بارگذاری می‌شود. از شرکت کنندگان گرامی عذرخواهیم. 

مهلت شرکت در مسابقه 

  • 16آذر ماه 1399

جهت  پاسخگویی به سوالات تشریحی اینجا کلیک کنید.
جهت پاسخگویی به سوالات چهارگزینه ای اینجا کلیک کنید.