مترجم: دکتر محمد انیسه (عضو هیأت علمی دانشگاه بینالمللی امام خمینی (ره))، آرمان معتمدی، مولود صادقیان
نوبت چاپ: اول 1397
تعداد صفحه: 254
قیمت: 260000 ریال
این کتاب سعی بر ایجاد یک دید کلی پیرامون عناصر کلیدی، مهم، تاریخی و مباحث روز در زمینه مدیریت کیفیت و استفاده عملی از این اصول اساسی را در زمینه مدیریت کیفیت دارد که با توضیح تئوری مدیریت کیفیت در هر زمینه شروع شده و سپس به بررسی کاربرد آن پرداخته است.
فصل 1: مقدمه
فصل 2: پیشینه و تاریخچه
فصل 3: چرا مدیریت کیفیت؟
فصل 4: نظریات دکتر ادوارد دمینگ
فصل 5: استانداردها و مدلها
فصل 6: مشتریان
فصل 7: رهبری در مدیریت کیفیت
فصل 8: مدیریت کیفیت راهبردی
فصل 9: فرآیندها
فصل 10: مشارکت و منابع
فصل 11: افراد در مدیریت کیفیت
فصل 12: اخلاق و مسئولیتهای اجتماعی سازمان
فصل 13: آموزش، تغییر و بهبود فرآیند
فصل 14: کیفیت خدمات
فصل 15: پیادهسازی مدیریت کیفیت
درج دیدگاه